M
E
N
U
Pesäpallovalmennus - Tukiharjoittelu

Loikkaharjoitteet

Perusloikkatekniikan varaan voidaan rakentaa monipuolinen ja turvallinen tapa harjoittaa nopeusvoimaominaisuuksia eri lajien vaatimilla tavoilla. Loikkaharjoittelu on erinomainen tapa nopeusvoimaharjoitteluun.

Urheilijan tulee hallita perusasiat, jotta loikasta ja loikkaharjoittelusta saadaan hyötyä. Loikat sisältävät myös suuria törmäysvoimia, jotka voivat ylittää ihmisen rakenteiden rasituksen sietokyvyn. Tällöin syntyy vammoja. Hyvällä loikkatekniikalla voidaan parantaa harjoittelun tehoa ja ehkäistä sekä äkillisten vammojen että rasitusvammojen syntyä.

/Portals/0/EasyDNNRotator/868/Embed/video_44isxadc.jpg

Vauhditon pituus

Vauhditon pituus
/Portals/0/EasyDNNRotator/868/Embed/video_lqfq5owe.jpg

5-loikka

5-loikka
/Portals/0/EasyDNNRotator/868/Embed/video_jzvlefhz.jpg

Vuoroloikka

Vuoroloikka
/Portals/0/EasyDNNRotator/868/Embed/video_bwb5sw3f.jpg

Juoksuloikka

Juoksuloikka
/Portals/0/EasyDNNRotator/868/Embed/video_vcevnrzd.jpg

Tasatassu

Tasatassu